Services

Saina Tirazheh Oxin

درحال حاضر شرکت ساینا تیراژه اکسین در زمینه های بازرگانی و بازاریابی ، تامین تجهیزات صنعتی و الکترونیک ، صنایع ساختمان و شبکه های اینترنتی و IT فعالیت دارد – که هر بخش به فراخور نیاز خود در زیرمجموعه ای مجزا فعالیت دارد.

بازرگانی و بازاریابی

از جمله فعالیت های شرکت ساینا تیراژه اکسین (satiox) : مشاوره درامر صادرات و واردات و تحقیق و توسعه بازار می باشد ، که به رغم دانش و تجربه گروه های کاری مرتبط ، فعالیت خود را در این زمینه گسترش داده است و با همکاری شرکت شمس الخلیج در عمان توانسته است سهمی از بازار کشورهای حوزه GCC را از آن خود کند .

توزیع و پخش کالاهای تجاری

فعالیت در حوزه تامین و توزیع کالا و انجام مشاوره در امور بازاریابی های داخلی و مشاوره درامر تحقیق و توسعه بازار ، یکی دیگر از فعالیتهای مجموعه Satiox است ، که در این زمینه با زیر مجموعه توزیع و پخش تیراژه جنوب توانسته است در بازار جنوب غرب کشور ورود کند .

صنایع ساختمان

از دیگر فعالیت های شرکت ساینا تیراژه اکسین - Satiox - فعالیت در زمینه تامین تجهیزات ساختمانی از جمله برق ، هوشمند سازی ساختمان ، طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان می باشد . در این خصوص این شرکت با مجموعه ی ساختمانی اکسین در استان تهران فعالیت دارد - همچنین راه اندازی وب سایت جامع www.EstateExplore.com در زمینه بازار املاک از دیگر دستاوردهای این مجموعه می باشد.

صنایع - اینترنت - IT

مجموعه satiox توانسته است باتوجه به دانش فنی و سوابق و فعالیت گروه های مرتبط ، در زمینه برق و اتوماسیون صنعتی ، حفاظت و کنترل ، ابزار دقیق و IT بخشی از صنایع فعال کشور را مطابق استانداردهای بین المللی پوشش دهد و درتمامی مراحل شامل : تامین قطعات فنی و تخصصی و نصب و راه اندازی سیستم های مورد درخواست این صنایع و همچنین طراحی وب سایت عملکرد خود را به ثبت برساند

وب سایت جامع املاک و مستغلات که با هدوف راه اندازی سیستم بازاریابی نوین در حوزه املاک و مستغلات در ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه در حال راه اندازی و توسعه می باشد که با ایده های جدید و به روز دنیا در حال بررسی و ورود به این بازار می باشد.

پشتیبانی از کلیه شبکه های اجتماعی به تفکیک هر کشور

راه اندازی سیستم تور مجازی جهت خدمات رسانی بهتر و کاهش هزینه ها

ارتباط نزدیک بین خریداران و فروشندگان املاک و مستغلات

شرکت ” شمس الخلیج للصناعه و التجاره ” از مجموعه شرکت های فعال و همکار با مجموعه Satiox  می باشد که در کشور عمان فعالیت خود را در سال 2023 آغاز نموده و بعنوان نماینده ای از شرکت Satiox جهت فعالیت در بازارهای حوزه GCC ورود کرده است.

واردات و صادرات کالا و ایجاد بستر ارتباطی آسان

انتقال دانش فنی متخصصین ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارس

ورود به بازارهای جهانی از طریق پل ارتباطی آسیا و آفریقا

پیمایش به بالا